გაკვეთილის გეგმა


                                  გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი და გვარი   ნანა მაისურაძე
საგანი: რუსული ენა
სწავლების საფეხური:საფეხური- IV, კლასი-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 28
გაკვეთილის ტიპი: ციფრული წიგნიერება
გაკვეთილის თემა:  რუსეთი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნობიან მეზობელი ქვეყნის გეოგრაფიულ მდებარეობასა და ისტორიულ წარსულს რუსულ ენაზე, გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს,შეძლებენ ტექსტის ქრონოლოგიურად აწყობას დამოუკიდებლად და განუვითარდებათ თანამშრომლობითი უნარი
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლეს რუსეთის შესახებ კონკრეტული ცოდნის მიღება და  ქვეყნის გეოგრაფიულ მდებარეობაზე და ისტორიულ წარსულზე რუსულ ენაზე საუბარი, მოსწავლეებმა იციან ტექსტის დამოუკიდებლად წახითხვა, გაგება, გააზრება და ქრონოლოგიურად დალაგება, განუვითარდათ თანამშრომლობითი უნარი.
წინარე ცოდნა: მოსწავლეებმა იციან წინა გაკვეთილებიდან ჯგუფური მუშაობის პრინციპები, როლების გადანაწილება და უკვე ნასწავლი ლექსიკური მარაგის  სათანადოდ გამოყენება.
სტანდარტი: მოსმენა- უცხ.ს.5 . მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად. წერა-უცხ.ს.13. ს.14. ს.15. მოსწავლესშეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი.კითხვა- უცხ.ს.6.ს.10. ს.11. მოსეავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობა ან ტექსტი. ლაპარაკი-უცხ.ს.16. ს.17. ს.18.ს.19. ს.20. სწავლის სწავლა-უცხ. ს.25. ს.26. ს.27.ს.28.ს.29.
N

აქტივობის აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
       მასწავლებელი კლასს ესალმება და აცნობს გაკვეთილის თემას, მიზანს და შეფასების რუბრიკას, ურიგებს მოსწავლეებს თბითშეფასების რუბრიკის ცხრილებს
ვერბალური ახსნა;
კითხვა-პასუხი.
მთელ კლასთან
გაკვეთილის მიზნები და შეფასების რუბრიკა
5წთ.
2
       მასწავლებელი სვამს კითხვას თუ რა ცოდნას ფლობენ მოსწავლეები მოსაზღვრე ქვეყნის რუსეთის შესახებ? მოსწავლეები ავსებენ თვითშეფასების ცხრილის პირველი კითხვის, რა ვიცი?-ს გრაფას.
       წინარე ცოდნის გააქტიურების შემდეგ მასწავლებელი უჩვენებს მომზადებულ სლაიდშოუს, პრეზენტაციის ჩვენებასთან ერტად მასწავლებელი უფრო ვრცლად მოუთხრობს მოსწავლეებს ინფორმაციას რუსეთის შესახებ
კითხვა-პასუხი






















პრეზენტაცია
მთელ კლასთან






















მთელი კლასი
სლაიდშოუ





















ლეპტოპი





























5წთ






















10წთ
3
       პრეზენტაციის შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს ავალებს მოსმენილი ტექსტის შინაარსობრივდ სწორად აწყობას მოცემულ დროში.
       დროის ამოწურვის შემდეგ ჯგუფები აკეთებენ შინაარსობრივად სწორად დალაგებული ტექსტის პრეზენტაციას.
       მოსწავლეები ავსებენ თვითშეფასების რუბრიკას რა ვიცი, რა მინდა ვიცოდე, რა გავიგე.
       მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს და უნიშნავს სშინაო დავალებას:მსავსი თანმიმდევრობით მოიძიონ ინფორმაცია საქართველოს შესახებ
ჯგუფური
















ჯგუფური












ინდივიდუალური









ვერბალური
ჯგუფებში
















ჯგუფებში












ინდივიდუალურად








მთელი კლასი
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.













ფლიპჩატი
მარკერი











თვითშეფასების ცხრილი







ვერბალური

8წთ.
















10წთ.












5წთ









3წთ.






















No comments:

Post a Comment